راهنما

خوش آمدید!

این انجمن برای متخصصان و علاقه‌مندان به محصولات و خدمات ما است.
بهترین محتوا و ایده‌های جدید بازاریابی را به اشتراک بگذارید و بحث و گفتگو کنید، پروفایل حرفه‌ای خود را ایجاد کنید و در کنار هم بازاریاب بهتری شوید.

This community is for professionals and enthusiasts of our products and services. Share and discuss the best content and new marketing ideas, build your professional profile and become a better marketer together.

این تالار گفتگو برای کاربران حرفه‌ای و علاقه‌مند، طرف‌های همکار و برنامه‌نویس‌ها می‌باشد. شما می‌توانید درباره موضوعات زیر سوال کنید:

  • نحوه نصب سازمان یار بر روی زیرساخت ویژه،
  • نحوه پیکربندی و یا سفارشی‌سازی سازمان یار برای نیازهای ویژه کسب‌وکار،
  • بهترین روش برای استفاده از سازمان یار برای نیازهای ویژه کسب‌وکار،
  • نحوه توسعه افزونه‌ها برای نیازهای خود،
  • سوالات ویژه درباره خدمات سازمان یار و غیره.

لطفاً قبل از پرسیدن سوال، سوالات مشابه را جستجو کنید. می‌توانید سوالات را بر اساس عنوان و یا برچسب جستجو کنید. همچنین می‌توانید به سوالات خودتان نیز پاسخ دهید.

لطفاً از پرسیدن سوالاتی که خیلی شخصی و بحث برانگیز هستند و یا نامرتبط با این تالار می‌باشند، خودداری کنید.

فقط باید سوالات کاربردی و قابل پاسخی بپرسید که بر اساس مسائل واقعی که با آن‌ها روبرو می‌شوید ایجاد شده‌اند. سوالات بی پایان و پُر بحث، مفید بودن این سایت را کاهش می‌دهد و سوالات موجود و مفید دیگر را از صفحه اصلی خارج می‌کند.

برای جلوگیری از پرچم دار شدن سوال خود و احتمالاً حذف شدن، از پرسیدن سوالات شخصی در موارد زیر اجتناب کنید …

  • هرگاه تمام پاسخ‌ها به یک اندازه معتبر باشند: «______ مورد علاقه شما چیست؟»
  • پاسخ شما همراه با سوال ارائه شود و انتظار پاسخ‌های بیشتری داشته باشید: «من از ______ برای ______ استفاده می‌کنم، شما چه چیز استفاده می کنید؟»
  • در واقع مشکلی برای حل شدن وجود ندارد: «کنجکاوم که بدانم آیا سایر افراد هم چنین حسی دارند.»
  • یک سوال فرضی بی پایان از ما پرسیده شود: «اگر ______ اتفاق بیفتد، چه می‌شود؟»
  • حرفهای یاوه سرایی که به سوال تغییر یافته باشد: “جورابهای ______، درسته؟”

اگر مورد شما مطابق با یکی از این مثال‌هاست و یا اگر انگیزه شما از سوال پرسیدن، این جمله باشد که «می‌خواهم در بحث و گفتگویی درباره ______ مشارکت کنم»، در این صورت، نباید در اینجا سوال کنید. با این حال، اگر انگیزه شما، این باشد که «می‌خواهم سایر افراد، ______ را برای من توضیح دهند»، در این صورت، بلامانع است.

(بخش بالا از سوالات متداول Stackoverflow اتخاذ شد است.)

به‌علاوه:

  • پاسخ‌ها نباید سوالاتی را اضافه کنند و یا آن‌ها را ادامه دهند. به جای آن، یا سوال را ویرایش کنید و یا نظردهی به سوال را اضافه کنید.
  • پاسخ‌ها نباید به گونه ای باشد که درباره سایر پاسخ‌ها نظر دهند. به جای آن، نظردهی را برای سایر پاسخ‌ها اضافه کنید.
  • پاسخ‌ها نباید فقط به سایر سوالات اشاره کنند. به جای آن، نظری را اضافه کنید که نشان دهنده "کپی احتمالی ..." باشد. با این حال، بهتر است لینک به سایر سوالات و یا پاسخ‌های ارائه کننده اطلاعات مرتبط را وارد کنید.
  • پاسخ‌ها نباید فقط لینکی به راه‌حل ارائه کنند. به جای آن، سعی کنید توضیح راه‌حل را به صورت متنی ارائه کنید، حتی اگر فقط کپی/پیست باشد. می‌توانید از لینک‌ها نیز استفاده کنید، ولی باید مکمل پاسخ باشند و به منابع و یا سایر مطالب اشاره کنند.

پاسخ‌ها نباید سوالاتی را اضافه کنند و یا آن‌ها را ادامه دهند. به جای آن، یا سوال را ویرایش کنید و یا نظردهی به سوال را اضافه کنید.

پاسخ‌ها نباید به گونه ای باشد که درباره سایر پاسخ‌ها نظر دهند. به جای آن، نظردهی را برای سایر پاسخ‌ها اضافه کنید.

پاسخ‌ها نباید فقط به سایر سوالات اشاره کنند. به جای آن، نظری را اضافه کنید که نشان دهنده "کپی احتمالی ..." باشد. با این حال، بهتر است که لینک به سایر سوالات و یا پاسخ‌های ارائه کننده اطلاعات مرتبط را وارد کنید.

پاسخ‌ها نباید فقط لینکی به راه‌حل ارائه کنند. به جای آن، سعی کنید توضیح راه‌حل را به صورت متنی ارائه کنید، حتی اگر فقط کپی/پیست باشد. می‌توانید از لینک‌ها نیز استفاده کنید، ولی باید مکمل پاسخ باشند و به منابع و یا سایر مطالب اشاره کنند.

پاسخ‌ها نباید شروع کننده بحث باشند تالار پرسش و پاسخ، گروه بحث و گفتگو نیست. لطفاً از بحث در پاسخ‌های خود اجتناب کنید. برای بحث‌های کوتاه از امکانات نظردهی استفاده نمایید.

زمانی که یک سوال و یا پاسخ، رأی مثبت می گیرد، کاربری که آن‌ها را ارسال کرده است، امتیاز به دست می آورد که "امتیازات کارما" نامیده می‌شود. این امتیازات به عنوان معیار اعتماد انجمن به او محسوب می‌شود. وظایف مختلف به تدریج بر اساس این امتیازات به کاربران محول می‌شود.

به عنوان مثال، اگر سوال جالبی بپرسید و یا پاسخ مفیدی بدهید، هم‌افزایی شما رأی مثبت دریافت خواهد کرد. از طرف دیگر، اگر پاسخ گمراه کننده باشد، رأی منفی می‌گیرد. به هر رأی مثبت، 10 امتیاز تعلق می گیرد‌ و در هر رأی منفی، 2 امتیاز کسر می‌شود. در مجموع، 200 امتیاز برای یک سوال و یا جواب در هر روز قابل تجمیع است. جدول ارائه شده در آخر، پیش نیازهای امتیاز برای هر نوع وظیفه را توضیح می‌دهد.

هدف از این سایت، ایجاد پایگاه دانش مرتبط است که سوالات مربوط به سازمان یار را پاسخ می‌دهد.

بنابراین، به منظور بهبود کیفیت کلی محتوای پایگاه دانش، سوالات و پاسخ‌ها مانند صفحات ویکی توسط کاربران مجرب این سایت قابل ویرایش است. چنین امکاناتی بر اساس سطح امتیاز کاربر اعطا می‌شود: بعد از اینکه امتیازتان به اندازه کافی بیشتر شد، شما می‌توانید همین کار را انجام بدهید.

اگر این رویکرد با شما سازگار نیست، لطفاً به جامعه احترام بگذارید.

در اینجا، جدولی با امتيازات و سطح کارما مشاهده می‌شود